Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Hulp bij invulling

Afhankelijk van het door u gekozen abonnement helpen wij u kosteloos een aantal keren per maand als u vragen heeft over het systeem, of als u hulp nodig heeft bij het aanpassen van content. Ook als u zelf niet kundig genoeg bent om het systeem te gebruiken, of gewoon geen behoefte hieraan hebt, zullen wij deze taak geheel van u overnemen. U kunt hiertoe het supportformulier invullen en wij voeren uw aanvraag zo snel mogelijk uit.

Wat betekend support?

Aangezien het vaak onduidelijk is wat onder deze support valt en wat niet, hieronder enkele voorbeelden.

Dit is o.a. wel inbegrepen in abonnementen met support:

  • Toevoegen van een nieuwe pagina op de website
  • Aanpassen van een aangeleverde afbeelding of tekst op een pagina
  • Hulp bij het verzenden van een nieuwsbrief
  • Het toevoegen van een nieuw product in de webshop
  • Het aanmaken van een nieuwe categorie in een webshop
  • Het toevoegen van een factuur voor een specifieke klant
  • Het ongedaan maken van een webshop bestelling
  • Het plaatsen van een blogartikel of nieuwsbericht

 

De volgende onderdelen zijn bijvoorbeeld wel uit te voeren, echter vallen niet onder de aanpassingen in het abonnement:

  • Wijzigen van de kleuren op een pagina, of de structuur van de pagina
  • Het aanpassen van het design van een slideshow op de pagina
  • Het toevoegen van een extra template om facturen af te drukken
  • Het importeren van gegevens, bijvoorbeeld e-mailadressen in een nieuwsbrief
  • Het optimaliseren van content voor zoekmachines
  • Het toevoegen/aanpassen van externe accounts zoals Google Analytics of een Facebook pagina
  • Taken die bij de klant op locatie uitgevoerd moeten worden

Uitleg beheersysteem

Aangezien alle systemen die wij opleveren grotendeels maatwerk zijn is er geen vaste handleiding beschikbaar. In plaats van veel tijd te investeren in het maken van een handleiding op maat die uiteindelijk toch wellicht niet gebruikt wordt (ja, we spreken uit ervaring), geven wij altijd bij oplevering een complete uitleg van het systeem.

De eerste maand na oplevering is de volledige service en eventuele verdere uitleg en toelichting geheel kosteloos, aangezien wij begrijpen dat u in het begin wellicht nog vragen heeft of tegen bepaalde zaken aanloopt. Na deze eerste maand gelden de abonnementsvoorwaarden voor hulp bij invulling. Dit betekent dat wij u, afhankelijk van het gekozen abonnement enkele malen per maand helpen met invulling of wellicht de aanpassingen geheel voor u uitvoeren.

Hulp nodig?

 

Indien er meer hulp nodig is zal dit natuurlijk nooit een probleem zijn, wij helpen u graag. Ook indien er eventueel nogmaals uitleg van het beheersysteem telefonisch danwel op locatie gegeven moet worden behoort dit tot de mogelijkheden. Alle taken die buiten het abonnement vallen zullen uiteraard tegen normaal uurtarief berekend worden.

 

vraag support aan